英語勉強の記録(あまり人に見せる作りじゃないです)

11/2

映画:アラジン

時間:00:55:30~

 J : Who's there?

A : It's me. prince Ali.

J : I do not want to see you.

A : No, please please give me a chance.

J : please me alone for chance.

Ji : Just has little about doing.

J : Wait, wait, Do I know you>

A : No.

J : You remind me some one I... when the market place.

A : Market place? I upset to the market place for me.

Why I've never gone the market place my servant so

J : No. I guess not.

-------------------------------------------------------------------

beauは「親友」とかそういう意味らしいです。

聞き取りやすいと思ったら後半ボロクソでしたね……

ここ「僕を信じて!」が来るかなと思ってやったのですがなかなか来なかったです。

ホールニューワールドは英語を真面目に勉強しようと思ったきっかけの曲なので大好きです。

---------------------------------

近況:プリキュアの映画で泣きました。